מתגייסים למען הקהילה

מתגייסים למען הקהילה

קיימות כבר מזמן איננה טרנד חולף ויותר ויותר גופים ברחבי העולם פועלים למען הקהילה בין השאר משום שהצרכנים מתעניינים ודורשים לדעת מה הם עושים בתחום הקיימות

יקבי כרמל
היקב ההיסטורי מתגייס זו השנה השנייה לטובת עמותת אחת מתשע הפועלת להעלאת המודעות לסרטן השד. כרמל יעבירו לעמותה תרומה של 1 ₪ על כל בקבוק של יין רוזה מהסדרות סלקטד, אזורית ו-VATS שיימכר עד סוף נובמבר. תרומה זהה תועבר לעמותה על כל כוס של יינות הרוזה מבית כרמל שיימכרו במסעדות. עובדי היקב ייצאו לנקודות המכירה ויחלקו עלוני הסבר לצרכנים.
עמותת אחת מתשע מסייעת לנשים חולות בסרטן השד ולבני משפחתן מאז הקמתה בשנת 1994. התמיכה ניתנת באמצעות מתנדבות, שהחלימו מן המחלה לצד תמיכה רגשית של אנשי מקצוע וסיוע במידע ובמיצוי זכויות.

כרמל רוזה

רשת טיב טעם
בארבעים סניפי הרשת תתקיים עד סוף נובמבר פעילות התרמה למען עמותת ער"ן. אנשי הרשת יציעו ללקוחות לתרום 5 שקלים בכל קניה. עמותת ער"ן מפעילה את הקו החם 1201 ומעניקה אוזן קשבת, סיוע ותמיכה לכל פנייה בכל סוג של מצוקה וסיכון. העמותה מפעילה גם שירות מקוון לצעירים ובני נוער באתר ער"ן www.eran.org.il
מוקדי ער"ן מעניקים סיוע אמין, ותיק ומוכר, כתובת טבעית לפניה בעבור הציבור הישראלי.

לוגו טיב טעם

טמפו
חברת טמפו מציעה ארבעה מותגי בירה בבקבוקי חצי ליטר לשימוש חוזר. הבקבוק חוזר למפעל לאחר השימוש, עובר שטיפה יסודית וממולא מחדש. טמפו השקיעה 50 מיליון אירו בשדרוג קו המילוי והשטיפה. בטמפו מציינים כי המדרך הפחמני, המדד המרכזי למדידת הפליטה של גזי חממה, של בקבוק חוזר נמוך בכ-50% מזה של בקבוק חד פעמי. בנוסף, השיטה הזו מצמצמת במידה ניכרת צריכה של משאבי טבע ואת הפסולת הנוצרת.
המותגים המציעים בקבוקי חצי ליטר לשימוש חוזר: גולדסטאר, בירה מכבי, היינקן ונשר. בעת ההחזרה הלקוח מקבל זיכוי של 1.2 ₪ על כל בקבוק.

טמפו חצי ליטר

Comments are closed.