וודקה טיטו'ס למען הקהילה
מותג הוודקה המוביל בארה"ב Tito's משתתף בפעילויות למען הקהילה ברחבי העולם ובמסגרת נוכחותו בישראל השיק מיזם של שת"פ עם מרכז התרבות נא לגעת ביפו. המרכז היפואי, יחיד מסוגו בעולם, פועל כשני עשורים לשילוב אנשים עם מוגבלויות ומהווה במה מרשימה למפגש שוויוני בין הקהל הרחב לבין חירשים, עיוורים וחירשים-עיוורים. נא לגעת הוא אכסניה לתאטרון, למסעדת החושך בלאקאאוט, למתחם האירועים קפיש ולמרכז סדנאות.

במסגרת הפרויקט יתקיימו במרכז נא לגעת מופעי מוסיקה של אמנים מובילים ומופעי סטנד אפ של אמנים חרשים. באירועים יוצע קוקטייל ייחודי Dark Tito's וכל ההכנסות ממכירתו ייוחדו למיזם. כמו כן ייתרמו כספים ממכירת בקבוקי Tito's בחנויות. רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל , יבואני וודקה Tito's, מסר כי המופעים הראשונים יתקיימו ברבע האחרון של השנה. מחיר כרטיס למופע Tito's Dark Live יהיה 150-100 ₪.